iulia

„AM AVUT UN VIS CU INGERI. I-AM VĂZUT şi i-am auzit intr-o superbă şi nesfarşită noapte galactică. Am văzut luminile care erau aceşti ingeri, zburand ici şi colo, in străfulgerări de irezistibilă strălucire... Am simţit cum mă inconjoară dragostea in acest tăram uriaş şi neasemuit al sunetului şi luminii şi m-a invăluit ceva asemănător tristeţii, contopind insuşi miezul fiinţei mele cu vocile care cantau, pentru că vocile cantau despre mine!„

Astfel incepe noul roman al lui Anne Rice, liric, obsedant, un thriller metafizic cu ingeri şi asasini care evocă din nou lumi intunecate şi periculoase din vremurile de demult. Anne Rice ne transportă pe alte tăramuri, de data aceasta in Roma secolului al XV-lea, un oraş al domurilor şi grădinilor suspendate, al turnurilor şi crucilor inălţate spre norii veşnic schimbători, al colinelor familiare şi al pinilor inalţi. Un oraş al lui Michelangelo şi al lui Rafael, al Sfintei Inchiziţii şi al lui Leon al X-lea, al doilea fiu al lui Lorenzo de Medici, deţinătorul tronului papal.

In această epocă, in acest secol, Toby O'Dare, fost asasin plătit al guvernului, este insărcinat de ingerul Malchiah să rezolve o crimă teribilă produsă prin otrăvire şi să dezlege misterul unui loc bantuit de un spirit fără de odihnă , un diabolic dibbuk.

Imbarcat el insuşi intr-o călătorie a ispăşirii, O'Dare se reconectează la propriul trecut, cu aspectele lui luminoase şi intunecate, infricoşătoare şi tandre, condus de făgăduinţa salvării şi de o viziune mai adancă şi mai bogată asupra dragostei.

Cartea o puteti comanda de pe site-ul editurii Leda la pretul de 29.90 lei

0 Responses

Trimiteți un comentariu